Garantie
Bij Livi Lune besteden we veel zorg aan onze producten en doen we er alles aan om ze in perfecte staat bij jou thuis te laten aankomen. Toch kan het gebeuren dat er tijdens het transport iets misgaat of dat er sprake is van een productiefout.
Volgens het Europese recht heb je recht op garantie: wij zijn aansprakelijk voor elk gebrek dat binnen twee jaar na levering aan het licht komt. Daarnaast kun je aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Ontdek je een gebrek? Neem dan binnen een redelijke termijn contact met ons op – dit betekent in ieder geval binnen twee maanden nadat je het probleem hebt ontdekt. Soms kan een langere termijn ook nog acceptabel zijn. Wij zorgen er vervolgens voor dat je product kosteloos wordt gerepareerd of vervangen.
Mail ons bij problemen gerust op liviandlune@outlook.com of stuur ons een bericht via instagram.
Klachten
We hopen natuurlijk dat je altijd blij bent met je bestelling, maar het kan gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens gaat. Laat het ons vooral weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Je kunt ons bereiken via liviandlune@outlook.com
Kom je er samen met ons niet uit? Dan kun je jouw klacht aanmelden voor bemiddeling via Webwinkelkeur.
Daarnaast kun je als consument binnen de EU sinds 15 februari 2016 gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders wordt behandeld, staat het je vrij om deze via dit platform in te dienen.